Zamknięcie sal obsługi klienta ma zwiększyć bezpieczeństwo nie tylko pracowników Narodowego Funduszu Zdrowia, ale również mieszkańców, którzy chcieliby porozmawiać z pracownikami.
Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia informuje, że sala obsługi pacjenta jest zamknięta do odwołania. Decyzja o zamknięciu została podjęta w trosce o bezpieczeństwo. Ograniczamy do minimum zakres usług w obsłudze bezpośredniej
- mówi Joanna Branicka, rzeczniczka Lubuskiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Mieszkańcy w dalszym ciągu mogą jednak skontaktować się z pracownikami NFZ-tu telefonicznie oraz mailowo.
W sali obsługi klientów jesteśmy do dyspozycji tylko w sprawach niezbędnych dla zabezpieczenia pilnych potrzeb zdrowotnych dotyczących realizacji zleceń na wyroby medyczne. W razie wątpliwości można się skontaktować telefonicznie numery telefonów są podane na stronie internetowej Lubuskiego Oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia
- dodaje Joanna Branicka. Mieszkańcy, którzy mieli skierowania do sanatoriów po 13 marca powinni pozostać w domach, ponieważ zaprzestały one swojej działalności. Skierowania będą realizowane w późniejszym terminie bez utraty kolejki.