Zaskakującą historię opisało NBC. Amerykanka ze stanu Georgia udała się do restauracji Subway, aby kupić ulubioną kanapkę z salami, pepperoni i szynką, która standardowo kosztuje 7,54 dol. Kobieta ostatecznie zapłaciła za przysmak o wiele więcej. Dlaczego?
Amerykanka wpisała w polu napiwek swój numer telefonu, ponieważ była przekonana, że to aplikacja do gromadzenia punktów lojalnościowych. Tym samym zostawiła w barze napiwek w wysokości 7105,44 dol! - Kiedy spojrzałam na paragon, pomyślałam: "O mój Boże". Wydawało mi się, że ten numer wygląda znajomo. To było sześć ostatnich cyfr mojego numeru telefonu. Kto zostawiłby taki napiwek? – przyznała w rozmowie z NBC.
Polecany artykuł:
Do zdarzenia doszło ponad miesiąc temu (23 października), a kobieta swoją wpadkę zauważyła dopiero po kilku dniach. Natychmiast zgłosiła sprawę do banku, w którym posiada konto, ale tam pierwotnie spotkała się z odmową. Podobnie było w restauracji, w której zostawiła tak wysoki napiwek. Ostatecznie bank pozytywnie rozpatrzył wniosek kobiety i zwrócił pieniądze na jej konto.
Cała sytuacja pokazała, że należy być uważnym, bo łatwo można stracić gigantyczne pieniądze.
Kolejki po kanapkę Drwala w McDonald's w Gorzowie