Najbardziej medialne marki w polskim sporcie. Ranking 2024
Ranking został przygotowany przez Forbesa, Przegląd Sportowy oraz Pentagon Research. Całe zestawienie zostało podzielone na kilka kategorii i dotyczy okresu od 13.05.2023 do 12.05.2024.
“Wartość ekspozycji mediowych obliczana jest metodami porównawczymi, m.in. opierając się na polityce cenowej wiodących mediów w Polsce oraz rankingach popularności stron internetowych. Wartość ta zależy od formy ekspozycji (…). Podstawą wyceny jest miesięczna liczba unikalnych użytkowników portalu, na którym zamieszczono artykuł – nośnik przekazu.” - powiedział Adam Pawlukiewicz, Dyrektor Wykonawczy w Pentagon Research, cytowany przez ekstraliga.pl.
Iga Świątek najlepsza wśród sportowców. Tuż za nią Lewandowski
Według rankingu Iga Świątek okazała się najlepsza. W wyznaczonym okresie w mediach pojawiło się 115 tys. publikacji. To natomiast przekłada się na ekwiwalent medialny na kwotę blisko 400 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Robert Lewandowski, a tuż z nim Hubert Hurkacz. Jedynym żużlowcem, który znalazł się w Rankingu najbardziej medialnych marek w polskim sporcie, w kategorii sportowców jest Bartosz Zmarzlik, 26 200 publikacji i ekwiwalent medialny wyniósł 80,1 mln zł.
Najbardziej medialnym klubem żużlowym w Polsce jest... Falubaz
NOVYHOTEL FALUBAZ Zielona Góra liderem wśród polskich klubów żużlowych. W zestawieniu pokonał Stal i Spartę. Kto jeszcze znalazł się w tym rankingu?
TOP-5 Najbardziej Medialne Kluby Żużlowe
- NOVYHOTEL FALUBAZ Zielona Góra
- EBUT.PL STAL Gorzów
- BETARD SPARTA Wrocław
- ORLEN OIL MOTOR Lublin
- FOGO UNIA Leszno