Oszust przedstawił się jako pracownik banku i poinformował zielonogórzanina, że ktoś uzyskał dane logowania do jego konta bankowego. Później oszust zadzwonił do mężczyzny z innego numeru telefonu i zalecił mu przelanie pieniędzy na "konto zastępcze". 69-latek otrzymał SMS-a z numerami kont, na które należy przelać pieniądze. Poszkodowany przelał 239 tys. zł. Dopiero po jakimś czasie zadzwonił na infolinię swojego banku, a kiedy zorientował się, że został oszukany, skontaktował się z policją
Oszuści nie śpią. Kolejny zielonogórzanin stracił oszczędności życia
2024-08-19
8:13
Kolejne oszustwo telefoniczne w Zielonej Górze. Tym razem 69-latek mieszkaniec miasta odebrał telefon, a po drugiej stronie był oszust ze wschodnim akcentem. Mężczyzna przelał swoje oszczędności na "konto zastępcze" i stracił je bezpowrotnie.