Nowa usługa Poczty Polskiej
Poczta Polska wciąż rozwija swoją ofertę. Tym razem skorzystają na tym drogerie i apteki internetowe. O co chodzi? Nowa usługa zyskała ogromny wzrost zainteresowania. I już w ubiegłym roku zanotowano zwyżkę nadań przesyłek. W 2022 r. Poczta Polska wdrożyła nowe innowacyjne rozwiązanie skierowane do drogerii i aptek internetowych. Nowa usługa Poczty Polskiej nosi nazwę Pocztex Thermo Tracking. Na czym to polega?
Pocztex Thermo Tracking to nowa usługa Poczty Polskiej
Klienci coraz chętniej sięgają po zakupy do sektora e-Commerce, który wciąż ma wiele do zaoferowania. Nie tylko szybkość dostawy produktu do domu, ale także atrakcyjne ceny.
- Usługa Pocztex Thermo Tracking to odpowiedź na potrzeby rynku internetowych aptek i drogerii oraz ich klientów. Jedni i drudzy chętnie z niej korzystają. Ważne jest, aby leki czy produkty kosmetyczne były transportowane w odpowiednich warunkach, a nasza usługa zapewnia monitoring temperatury odpowiedni dla tych wrażliwych produktów. Poczta Polska planuje rozwój tej profilowanej usługi, aby zachęcić do współpracy kolejne firmy z branży e-Commerce – mówi Andrzej Bodziony, Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.
Usługa Pocztex Poczty Polskiej oferuje multikanałowość dostaw oraz trzy metody dostawy do wyboru:
- Pocztex AUTOMAT (dostawa do automatów paczkowych na terenie całego kraju),
- Pocztex PUNKT (dostawa do ok. 17 tys. punktów odbioru),
- Pocztex KURIER (doręczenie pod wskazany adres).
Pocztex Thermo Tracking od Poczty Polskiej to prawdziwa innowacja
Poczta Polska na swojej stronie internetowej podaje, że "w 2023 roku wartość sprzedaży całego rynku e-commerce aptek wyniosła około 1,9 mld zł i wzrosła o ponad 17% w stosunku do roku 2022. W tym samym okresie Poczta Polska odnotowała wzrost nadań przesyłek Pocztex Thermo Tracking o blisko 200% i zwiększyła swój udział w rynku aptek internetowych o ponad 135%".